niedziela, 27 marca 2016

Sesja Wielkanocna

Dobry Wieczór wszystkim :3
Jak mija wam Wielkanoc ?
Mi przyjemnie.

Przyznaje że trochę mi się nudziło, więc postanowiłam porobić trochę zdjęć z Chat'em.
Oto one :




No, mam nadzieję że Miło spędziliście święta :)
No fakt, święta są jeszcze jutro.
A więc ...
Mokrego Dyngusa wam życzę xD

Chciałam jeszcze was tak szybko zaprosić na mojego Tublra : Kliknij mnie :3
Ostatnio dużo rysuje i ćwiczę swoje umiejętności :)
Chwilowo zdjęcia nie są obrabiane w kompie tylko tak prosto z rysunku, dlatego jak znacie fajny program to możecie napisać w komie jego nazwę :)
Byłabym wdzięczna.
Jeśli chodzi o moją tematykę rysunków, to jest to głównie : SSO, Simsy oraz Miraculous, 
To tyle na ten post :)

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz