poniedziałek, 21 marca 2016

Wiosna 2016 nadeszła ;D

Hey :D
Jak wam mija pierwszy dzień wiosny ?
Mi dość przyjemnie.

Ostatnio przeglądałam mojego bloga od początku do ostatniego posta.
Fajnie tak popatrzeć jak było kiedyś.
Tyle miłych wspomnień można znaleźć, a na listopad zawsze będę miała zdjęcia do wspominek z danego roku jak to było ostatnio.

Ostatnio też patrzyłam co robiłam rok temu.
I widzę siebie, widzę jak niektóre rzeczy mnie zmieniły.

Link do posta z tamtego roku Kliknij Mnie :3

Ach ... to były czasy kiedy miałam jeszcze 3 konie, nie było Epony i nie miałam takich przyjaciół jak teraz. Z nikim ( no może z Crystal ) się tak nie śmiałam jak teraz czasem jak piszę z dziewczynami na skypie.

Wiecie co do teraz lubię robić ?
Blogować, nagrywać, montować, fotografować
To są rzeczy które polubiłam robić przez ten rok :)
Ostatnio nawet udało mi się zrobić parę fajnych fotek :)




Nie jestem pewna czy nie pokazywałam wam ich kiedyś.
Powiem wam że ostatnio mam coś do robienia zdjęć na których widać właśnie zamek w Srebrnej Polanie. Takie zdjęcia mają swój urok i bardzo kojarzą mi się z grą.

Wiem, post jest nudny i po za tym i tak nikt tego nie czyta więc .. no ..
Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz