wtorek, 8 marca 2016

Moje Pomysły

Hey :)
Jak wam leci czas ?
Może jesteście chorzy tak jak ja ?
Ach no nic ...

Co robicie jak jesteście chorzy ...
Powiem wam że u mnie jest tak że przylatuje pełno pomysłów .
Niestety nie wszystkie są związane z SSO .
Zazwyczaj są to pomysły na nowe rysunki , nowe filmy a rzadziej na posty na bloga .
Jak wiecie a może i nie , ostatnio postanowiłam zacząć pisać bloga o Simsach .
Mam z tym związanych dużo pomysłów .

Przez jakieś dwa tygodnie myślałam o jednej rzeczy ...
Jak wiecie a może nie to jestem od jakiegoś miesiąca wielką fanką jednej kreskówki ( serialu animowanego ) - Miraculous : Biedronka i Czarny Kot .
W związku z tym co chwila przychodzą mi do głowy moje własne historie i pomysły na filmy o tej tematyce no ale wiem że na moim kanale i na blogu raczej nie ma albo jest mało osób lubiących tą kreskówkę więc daje sobie z tym spokój . Niestety pomysłów mam coraz więcej i pomyślałam że założę bloga z moimi własnymi historiami . Bo czemu nie ?
Tu na blogu piszę zazwyczaj tylko o aktualizacjach .
A tamten blog byłby moim miejscem na wypisanie tego wszystkiego i nie wiadomo , może komuś będzie się to podobać ?
No i kiedyś może stworzę ten mój komiks .
Tylko muszę jeszcze trochę poćwiczyć proporcje i dłonie postaci ...

A więc jeśli jesteś fanem Miraculous tak jak ja , to zapraszam na bloga który pojawi się niebawem :)
Nie mówię że tu nie będę pisać ! Nie , będę tu nadal pisać i wszystko będzie po staremu tylko będę miała jeszcze jednego bloga :)

Do następnego posta - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz