piątek, 4 marca 2016

Plany na rok 2016 ^^ / Zajawki Star Stable #5

Elo :D
Nareszcie weekend a mało tego ten dzień na prawdę jest dla mnie jednym z tych fajnych :)
Myślałam że lepiej być już nie może ale jednak .. SSO na swoją stronę puściło coś co mnie mega ucieszyło :D
Są to plany na rok 2016 w SSO !
No ale po kolei .
Ja tu będę wam wszystko mówić po swojemu i to komentować ale jeśli chcecie to macie tu link do właśnie tych super zajawek : Kliknij Mnie ^^

A więc mamy wywiad z Marcus'em Thorell Björkäng'iem który jest dyrektorem Gry w Star Stable  Entertainment . Powie on nam o planach na ten rok w SSO :)

#1 2 NOWE TERENY !
Tak ! 2 nowe tereny ^^ Żeby nie było : jeden mniejszy na wiosnę i większy pewnie w okolicach listopada .

#2 Czyżby większa stajnia ?

Prawdopodobnie będziemy mogli rozbudować nasza stajnię , udekorować ją według własnego pomysłu i możliwe że o wiele więcej ...

#3 Specialne Umiejętności w wyścigach 

Będziemy mogli nauczyć się nowych umiejętności jeździeckich takich jak jechanie szybciej czy szybkie przejście na szybszy galop oraz wiele więcej. Oczywiście będziemy mogli użyć tego jednorazowo podczas wyścigu żeby nie było nam za dobrze xD

#4 Ulepszona Grafika i muzyka 

Oczywiście grafika i muzyka w grze będzie ulepszana :) Będą odnawiane inne miejsca takie jak Srebrna Polana oraz odnawiana grafika i animacja postaci takich jak np. jeźdźcy Dusz czyli Lisa , Alex . Linda , a nawet Anne .
Czyżby pojawiła się w tym roku w grze ?

#5 Studio Paznokci :D

Podobno w JCP ma za jakiś czas zostać otworzone studio paznokci ^^
Jestem bardzo ciekawa ich kolorów albo wzorów .
Np. paznokcie w zwykłych barwach i wzorach .
Powiedzmy np. na różowe paznokcie w białe kropki ? :D

To wszystko na te zajawki .
Jestem bardzo ciekawa tych wszystkich rzeczy i mam wielką nadzieję że owe pojawią się w grze :)

Do następnego postu - Kefir


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz