czwartek, 31 marca 2016

Aktualizacja 30-31.03.2016 Wieczna Miłość /2

Elo :D
Czas na dzisiejszą kontynuację wczorajszej aktualizacji :D

Co dalej z Thomasem ?

Oki doki.
A  więc co dalej ?
Od razu mówię że dzisiejsze zadania są trochę krótsze od wczorajszych ale co tam :)
No więc ...
Zaniosłam mu te pulpety.
Zajadał je jakby od tygodnia a nawet miesiąca nic nie jadł.
Potem zaczęło się ... zdziczał .. trucizna go opanowała.
Chciał mnie skrzywdzić więc zaczęłam uciekać ...

Postanowiłam powiedzieć to Lisie.
Nie przejęła się bardzo tym faktem, tak jakby wiedziała,  że tak się stanie.
Okazało się, że Edward gdzieś znikną, domyśliłyśmy się że poszedł do bunkru.
Trzeba go jak najszybciej ratować bo inaczej nie będzie z tego nic przyjemnego ...

I jak wam się podoba opowiadanie aktualizacji w ten sposób ?
Taki jako Caitlin ? :)
Chyba tak właśnie będę opowiadać, jakbym tam była.

Aktu na szybko

Renderuję taką jakby drugą część aktualizacji.
Akurat zmieściłam w jednym odcinku zadania z Thomasem z dwóch dni :)
Postaram się je jeszcze dziś wrzucić.

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz