sobota, 19 marca 2016

Poznajcie Chat'a !

Hey :D
Dziś przywitałam nowego członka mojej rodziny - Chat'a :D

Jak możecie zauważyć Chat jest koniem Pełnej Krwi Angielskiej .
Jest karej maści i chyba nie muszę mówić że jest ogierem .
Więcej o Chat;cie będzie na jego stronie która niebawem powstanie :)

Czemu Chat i co to w ogóle jest ?
Jak zapewne wiecie od około 2 miesięcy jestem wielką fanką kreskówki : Miraculous Biedronka i Czarny Kot . Długo zastanawiałam się nad imieniem dla tego konia i przy oglądaniu różnych komiksów z Miraculous , wpadłam na pomysł .
Postanowiłam nazwać konia imieniem mojego ulubionego bohatera - Czarnego kota .
No ale przecież Chat nie nazywa się Czarny Kot :P
No tak ale nazwałam go tak jakby z wersji Francuskiej bo w tamtej wersji nazywa się on Chat Noir .
A w komiksach często jest nazywany : Chat .
Dlatego tak się nazywa :)

Do następnego posta - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz