sobota, 31 października 2015

Happy Halloween

Hey

Wiem że już późno ale nic dziś nie pisałam
A więc
Jak wiemy dziś 31 Października i w tym dniu odbywa się święto zwane Halloween
Zazwyczaj związany z Maskaradą i odnoszący się do święta zmarłych, obchodzony w wielu krajach w wieczór 31 Października , czyli przed dniem Wszystkich Świętych
W SSO okres Halloween przywitaliśmy już 28 Października
Odniesienia do Halloween są często widoczne w kulturze popularnej, głównie Amerykańskiej
Jak wygląda Caitlin w wersji Halloween ?
 Ach nie wiem jak u was ale jeśli chodzi o święta w SSO to to jest moje ulubione :D
Kostium Czrownicowy-Kostek :D A wy za co jesteście poprzebierani ?

Stworzyłam też specjalny film z okazji tego święta :D


Ostatnio patrzałam też na różnych blogach a głównie na blogu Mel i znalazłam to :
Jest to jej dzieło i powiem że wyszło jej świetnie :D
Chcesz zrobić podobne ? Kliknij tu aby ją zrobić !

Do następnego postu - Kefir
Wesołego Halloween :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz