środa, 26 sierpnia 2015

3 nowe maści Morganów *.* I pomysł na special z okazji 60 subskrypcji

Hej kociaki :D Dziś aktu ale przed tym chciałabym wam powiedzieć że bardzo się cieszę gdyż wygrałam konkurs Nesci i dostałam 500 sc ^^ Więc prawdopodobnie za dość nie długi czas kupuję morgana :D Tylko pytanie którego ...
Najpierw pokarze wam te trzy słodziaki które dziś doszły ^^ :
Są śliczne *.* Szczególnie wpadł mi do oka ten kary ^^ Dlatego teraz w moich myślach toczy się wojna czy mam kupić Sun czy Scarlett ? A wy ? Jakiego morgana kupiliście lub zamierzacie kupić ?
Scarlett czy Sun ?
Dziś ja i Crystal pożegnaliśmy Shadow boonie gdyż Crystal kupiła fastshadow :) :
Oczywiście dzisiaj przywitaliśmy Crystal w Seal Hooves :D
A teraz coś nie o aktualizacji :P Otóż mam pomysł co zrobić z okazji 60 subskrypcji na moim kanale ( które będą za 5 subskrypcji ) Postanowiłam że zrobię mep'a :D Ale mam dylemat do której muzyki :/ Myślę nad Sheppard - Geronimo , Katy Parry - Part of me , Katy Parry - Roar ale nie jestem pewna :/ A wy jak myślicie ? Może też macie jakieś propozycje na piosenkę :) Napiszcie w komentarzu :D
Do następnego postu - Kefir

2 komentarze: