piątek, 7 sierpnia 2015

Dzien robienia reputacji :3

Hej kociaki ^^ Dzisiaj mam dzień robienia reputacji :3 Najpierw pojechałam do DUD . Tam jak zwykle zrobiła wyścig , potem usunęłam wszystkie  dziś dostępne pandorie :P Po tym pojechałam do moorland zrobić reputację w Bobcat i u rybek ^^ Mam nawet zdjęcie :
Mam też zdjęcie z robienia reputacji w Bobcat :
Pewien koń nasunął się na moje zdjęcie :/
Potem pojechałam do Fortu Pinta zrobić reputację na plaży , powód tego jest ten sam jak na reputacje w Bobcat ( bo che sprzęt ze sklepu :3 ) Ale nwm czy się wyrobie kupić to wszystko do końca wakacji :C Ale mam zdjęcie :
Ach ... tak tu pusto ...
Potem pojechałam do Zachodniego przylądka , tam też zrobiłam reputacje z rybami i jestem tam już podziwiana :D Czekajcie teraz na odcinek ODCINKA ! w którym będę łowić ,, pana paskudę " . Oto mały obrazek jak wygląda opis tego zadania :

Po zachodnim przylądku pojechałam do Stajni Jorvik i tam też zrobiłam zadanka :
To tyle :D Do następnego posta - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz