niedziela, 23 sierpnia 2015

Top 5 #1 Ulubiona Piosenka

Hej Kociaki :) Jak wam mija weekend ? Pomyślałam że w niedzielę będę robić top 5 :)
Na czym to polega ?
Otóż co tydzień w niedzielę będę robić top 5 np piosenki , koni , owoców itp.
Oczywiście możecie pisać w komie rzeczy z których mogę robić top 5 a więc zacznijmy !
W tym tygodniu top 5 moich ulubionych piosenek ^^

1.Katy Parry - Last Friday Night
2.Martin Tungevaag - Vidorra
3.Zeed - Beatiful Now
4.Katy Parry - Firework
5.Tom Swoon , Paris & Simo - Wait

Opis/Czemu ta piosenka ? :
1. Last Friday Night to moja najulubieńsza piosenka :) Lubię ją już od 4 klasy podstawówki :) Linka macie do wersji Nightcore Ponieważ ta wersja podoba mi się najbardziej.
2. Vidorre znalazłam dzięki MeRyHoRsEs której aktualnie  nie ma już na You Tube ( szkoda ) . Jej teledysk do tej piosenki mogłam oglądać godzinami i nigdy mi się nie nudził :)
3. Tą piosenkę znalazłam dzięki trailer drugiego dodatku do the sims 4 czyli The Sims 4 Spotkajmy się . Do dziś jestem im wdzięczna że na początku dali ten tytuł .
4. Tą piosenkę bardzo lubię słuchać nie tylko w wersji nightcore ale też w wersji bez śpiewu tylko sama muzyka :)
5. Druga piosenka którą znalazłam dzięki MeRyHoRsEs . Jednym słowem : Jest świetna :D

Pamiętajcie aby w komach dawać mi propozycje do następnego top 5 chodziarz sama mam już
pomysł :)
Do następnego posta - Kefir

1 komentarz:

  1. 1. NightCore: One Night
    2. Dr. De - The next Episod (San Holo Remix)
    3. Iggy Azalea - Black Widow (Delay Remix)
    4. Avicii - Waiting For Love
    5. Cash Cash - Overtime

    OdpowiedzUsuń