środa, 19 sierpnia 2015

Powrót Foczek , żółty śnieg i Shadow Boonie

Hej Kociaki ^^ To na pewno jedna z najlepszych aktualizacji ^^ ( oczywiście dla mnie )
Ale na początku przedstawie wam Shadow Boonie :) Shadow Boonie to morgan :) Ale nie mój :C
Tylko Crystal . Oto zdjęcie :
Nie mogę się doczekać kiedy ja kupię Sun *.*.
Ale przejdę do aktualizacji :) Oprócz tego że impreza w Forcie Pinta nadal trwa tak samo jak szukanie zwierząt ( nadal nie mam pojęcia o co w nich chodzi :P ) Foczki powróciły !! Tym razem w Zachodnim przylądku . Niestety mnie i Crystal nie stać na foczki dlatego będziemy je kupować dopiero w Sobotę . Lodowiec jest bardzo duży i widać to na tym zdjęciu :
Ale duży ten lodowiec *.*
Może foczki nie mogę jeszcze kupić ale kupiłam torebkę :
Tą foczkę planuję kupić ^^
Potem razem z Crystal bawiłyśmy się na lodowcu :D I mam z tego parę zdjęć :

Ale w aktualizacji doszły też inne rzeczy :)
Drugą rzeczą dodaną dzisiaj to ulepszona grafika :
Na Silver wygląda to najlepiej
Dodali też aż 100 nowych nazw klubowych do wybierania :D
Wracając do tematu góry lodowej ... Wiecie co tam znalazłam ? ŻÓŁTY ŚNIEG !!
Aż bardzo tego nie widać ale jak się wpatrzy w to zdjęcie to można zauważyć trochę żółtego :)
Jeśli kupiliście nowe foki to pochwalcie się w komentarzu *.*
Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz