niedziela, 9 sierpnia 2015

Kolejne Spotkanie Zagadek i Wniosek :P

Hej Kociaki :) Dzisiaj napisze znowu o Rain Enigmas :) Te spotkanie było takie sobie może dlatego że chyba w połowie mnie nie było i potem prowadziłam ja xD Sally jest na wyjeździe więc spotkania prowadzą liderki czyli ja i Nesca :) Nesca najczęściej ( nawet zawsze ) . Zaczęło się ( beze mnie ) w Forcie Pinta . Aktywnych było dość mało ale zawsze coś :P  Pobawiliśmy się na kamieniu , potem byłyśmy w moście :P :
Gdy wyszłyśmy z mostu Nesca musiała iść dlatego dalej prowadziłam ja :P Pojechałyśmy do Valedale i trochę się pośmiałyśmy :) :
Gdy dojechałyśmy zrobiłyśmy wyścig Głuchych Lasów :
Wygrałam ja :) Tam prawdopodobnie spotkanie się skończyło a dziewczyny zaczęły się w coś bawić :) Za to ja pojechałam na Mistrzostwa Stajni Jorvik razem z Amelią Cathurricane :) PS: Byłam 1 :) Potem na mistrzostwa Fortu Pinta ( byłam 2 bo prześcignęła mnie Amelia xD ) I na tym to się skończyło ;P Wymyśliłam że teraz na końcu postu będzie się pojawiał wniosek :)
Wniosek : Nesca prowadzi lepsze spotkania klubowe niż ja xD

1 komentarz:

  1. Nie prawda x"D Ty robisz o wiele lepsze xD Wniosek jest fałszem xD

    OdpowiedzUsuń