czwartek, 13 sierpnia 2015

Opowieści nudnej treści i mój plan dnia :P

Dziś opowieści nudnej treści czyli co dzisiaj robiłam :P Ostatnio codziennie robię wszystkie wyścigi i zadania codzienne jakie tylko mam :) I to bardzo się opłaca :D Dziś zrobiłam naprawdę wszystko ! I zarobiłam przy tym jakieś 3000 szylingów Jorvik :) Kiedy zamykałam pandorie natknęłam się na cos dziwnego :P Między innymi na to :
Ta ... To całkiem normalne :P
Dzisiaj też chciałabym opisać wam moje codzienne zajęcia (plan dnia ). Więc :
Najpierw kupuje jedzenie w Srebrnej Polanie , karmie moje konie :3 , jadę na Milce do Doliny ukrytych dinozaurów i tam paręnaście razy robię wyścig i zadania codzienne , teleportuje się do stajni , biorę Belle lub Cookie'go i jadę do Jodłowego Gaju , tam robię wyścigi i zadania o ile są , po tym jadę na apokaliptyczny wyścig a potem na wyścig w jeziorze Valadeale , jadę do Valedale robię wyścig i zadania ( jeśli są zazwyczaj nie ma :/ ) , jadę do obserwatorium i robię to samo , po tym kolejką na wyścigi w okolicach srebrnej polany a potem do Winnicy , jadę na wyścig na ujeżdżalni a potem prosto do Doliny Złotych  Wzgórz i tam robię to samo , jadę promem do Jarlehiem i tam też robię to samo , kiedy kończę w Jarlehiem jadę promem do Fortu Pinta a później do Moorland , w Moorland wszystko się kończy więc wchodzę na bloga Julii Pinestorm i patrzę gdzie są pandorie i je zamykam , na koniec patrze czy nic mi nie zostało jeśli tak to to robię . To jest mój plan dnia ^^ Oczywiście jak są jakieś Mistrzostwa to przerywam i na nie jadę i staram się o dobre miejsce żeby ją sprzedać bo posiadam prawie (brakuje mi tylko 2 rozet) wszystkie . A jaki wy macie plan dnia ? Pochwalcie się ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz