środa, 12 sierpnia 2015

Aktualizacja :D Szukamy Kota !

Hej :) Najpierw chciałabym wam z całego serca podziękować wam za 50 subskrypcji na moim kanale :) Mam nadzieję że ta liczba będzie wzrastać :) Przepraszam was za tą nieaktywność ale Movie Maker nadal mi nie działa :/ W sensie że na YT filmik który ma 11 minut może przesyłac sie 2 godziny :/ A sony vegas'a  jeszcze nie posiadam i nie wiem kiedy będę go posiadać :/
Co do aktualizacji ^^ Dopiero teraz popatrzyłam na ich  Facebook'a i zobaczyłam że o 18:00  naprawili to zadanie :/ Trochę się z nim pośpieszyłam . No ale trudno :) No ale o co chodzi w tym zadaniu ? W zadaniu musieliśmy znaleźć Kiwi kotkę czy tam kota  Jenny z moorland . Za to zadanie  dostałam takie buty :
Był też targ koni Edie i Ferdinanda w Stajni  Jorvik . Impreza w Forcie Pinta i Dni otwarte w stajni Jorvik nadal trwają :) Po tej aktualizacji mój pasek z poziomem wygląda tak :
 Był też nowy towar w sklepie :D Wczoraj mogliście zobaczyć dwa zdjęcia z dziwnym opisem :/
Były to zdjęcia które były dla Natalii żeby je edytowała do bloga i mojego kanału :) Zdjęcie na blog jest trochę za małe ale mi to nie przeszkadza :) Oto zdjęcia po przeróbce Natalii :
Zdjęcie mojej miniaturki
Grafika na You Tube
A to grafika mojego bloga :)
Wam też się podobają ? Ja nie wiem co bym zrobiła bez Natalii :) Nie miałabym tej grafiki :)
Wniosek - Mam nadzieje że za tydzień będzie lepsza aktualizacja :/
 Do następnego postu - Kefir

6 komentarzy:

  1. Okkey *3* Jutro będzie wszystko gotowe :) Tylko zostaw do jutra te zdjęcia, bo jak coś będę miała zapasowe :)

    #Nesca :333

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko chciałam żebys ty zrobiła napsisy i wyśle ci wersje bez napisów jak zdąże :)

      Usuń
    2. Zakryje je ;) Nie martw się :))

      Usuń
    3. Dzięki :) Fajnie że to dla mnie robisz :)

      Usuń
  2. Jak coś już jest gotowy nagłówek i grafika do YT :) Avatarek sama sobie wstawisz :))
    Jak coś to o 12 bądź na sso ( lub wcześniej ) i w tedy dogadamy się gdzie mam Ci to wysłać :))

    OdpowiedzUsuń