wtorek, 11 sierpnia 2015

Zadania na zarobek i akcja niby charetatywna :P

Hej Kociaki jak wam mijają te gorące dni ? Che najpierw powiedzieć o tej akcji niby charytatywnej .
Otóż sprawa jest taka . Piszemy w komach i obserwujemy mój blog żeby uratować Nesce przed skoczeniem z mostu ! Nie pozwólmy jej  aby skończyła z Star Stable ! Jedna obserwacja to jeden procent mojej cierpliwości żeby ją przekonać żeby tego nie robiła ! Wierzę w was :D
Dobra na razie mam zdjęcia z niedzielnej wyprawy po pandorie o której zapomniałam żeby dać na blogu zdjęcia :
I takie zwykłe zdjęcie Milki :
A teraz coś z dzisiaj : D Zarobiłam dziś prawie 3000 szylingów . Dziś jeździłam na Cookie'm . Ale najpierw słodka fotka z Cookie'm ^^ :
Jeździłam po różnych miejscach ale najwięcej zdjęć mam z okolic Stajni Jorvik :) Oto one :
Po co stać na moście skoro można w powietrzu ??

Zostawić konia z latającym mlekiem to świetne rozwiązanie na każdą okazje :D

Hej to ja i moje mleko ^^
Myślę żeby może zrobić mały remont na blogu ? Co wy na to ?
Do następnego postu - Kefir

2 komentarze:

  1. Kochana nie musisz tego robić ☹ Moja decyzja nie jest jeszcze postanowiona. Jak na razie będę wchodzić do niedzieli lub do soboty. Może odejdę może nie. Niedługo się wszystkiego dowiecie.

    #Nesca

    OdpowiedzUsuń