sobota, 22 sierpnia 2015

Ulubieniec Tygodnia #1

Hej Kociaki ^^ Pomyślałam że w soboty będę robić ulubieńców tygodnia :D Ale przecież sobota nie jest ostatnim dniem tygodnia ... no tak ale w niektórych kalendarzach jest że sobota jest ostatnim dniem tygodnia a niedziela pierwszym ... Więc wracając do ulubieńca tygodnia . Powiem wam jeszcze że nie chce ściągać  od  Julii Pinestorm ( bo tego nie robię ) . U mnie ulubieńcem tygodnia może być koń , rasa konia , otoczenie , postacie , zadania itp.
A dzisiejszym ulubieńcem tygodnia zostaje ...

                                          FOCZKI !!

Z foczkami na Star Stable spotykam się już drugi raz ale pierwszy jako star rider lifetime .Ostatnio nie mogłam kupić foczki bo miałam za mało star coins . A że dzisiaj sobota , to dostałam 100 star coins ( bo też nie było mnie stać xD ) i kopiłam Harego !! Oto Harry :
Mój Harry ^^
 Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz