sobota, 24 października 2015

80 SUBSKRYPCJI !!

Hey ;D

Dziś bardzo wesoły temat , przynajmniej dla mnie :D'
Wczoraj wbiło mi 80 subskrypcji na moim kanale na YT !
Dziękuje wam bardzo ^^
Zdjęcie zrobione dziś więc jest 81 subów xd
Nie byłaś jeszcze na moim kanale ? Wbijaj :D Mój kanał

Na nim możecie zobaczyć filmik z tej okazji który zrobiłam razem z Nescą i Verą ( Natalia Swordson , Veronika Puppygreen )

Wczoraj udało mi się zainstalować pełną wersję Sony Vegas Pro 13 !
Co oznacza koniec przerwy na YT !

Jeszcze raz dzięki za 80 subskrypcji :)
Do następnego postu - Kefir

3 komentarze:

  1. A dzięki komu Sony Vegas ? X3 Dzięki Nesce ! I Gratki ^^ Chyba Cię nigdy nie dogonię XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki zapomniałam napisać że to dzięki tobie xD I wiesz jak Sally mnie dogoniła to ty też w końcu mnie dogonisz

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń