poniedziałek, 5 października 2015

Shire :D

Hey ♥

Na początek dnia i tygodnia mam dla was bardzo fajną wiadomość :D
Otóż już 7 października przywitamy nowe konie !
Jest to nowa rasa koni której w Jorvik jeszcze nie ma :)
Więc pojutrze przywitamy konie :
SHIRE !
Jak na razie prezentują się świetnie :) Oczywiście przedstawili tylko dwie maści chyba karą i gniadą .
Są to konie wysokie co mi się bardzo podoba :) Bardzo ciekawi mnie ta druga maść :)
Myślę nad tym karym ale może ten trzeci mnie zaskoczy :/

Jeśli nie widzieliście jeszcze nowych koni , obejrzyj ten film :) :
Fakt przypominają mi trochę morgany i mają one podobne ruchy ale jestem nimi zachwycona :)
A wam jak się podobają ?

Chce was też przeprosić że nie było wczoraj top 5 ale zapewniam że pojawi się dziś zamiast wczoraj :) Po prostu coś mi wypadło i nie zdążyłam już z postem .

Do następnego postu - Kefir

1 komentarz:

  1. Nie mają tych samych ruchów, różnią się tym, że ( jak wiadomo Shire są cięższymi końmi niż Morgany ) mają takie " cięższe " ruchy i twórcy idealnie odwzorowali to. I jak się przyjrzeć to twórcy nie chcieli ( tam mi się wydaje ) ruchów Shire, jednak ( może ) chcieli nam pokazać, że ( w przeciwieństwie do Morganów ) grzywa ( na szyi nie na łbie ) też się porusza :)

    Ale się rozpisałam o anatomii ;-;
    Pozdrawiam ☻♥

    OdpowiedzUsuń