środa, 14 października 2015

Aktualizacja 14/10/2015 Mandy

Hey ♥

Czy tylko moja szkoła ma wolne dopiero w piątek a dziś musiała iść do szkoły ?
Oczywiście nie mam nic przeciwko temu bo będzie długi weekend :D
Przypominam wam chociaż jeszcze tego nie pisałam że jeśli chcecie wykorzystać zdjęcia zrobione przez mnie  które od dziś będą podpisywane to napiszcie źródło tego zdjęcia czyli np . Źródło : Blog ŚwiatWedługCaitlinKittenberg czy coś takiego

A przechodząc do Aktu :

Kim jest Mandy?

Nowe zadanie z nową osobą ! Tym razem będzie to nowa dziewczyna : Mandy
Mandy przyjechała do Moor. na początku nie wiedzieliśmy a przynajmniej ja z jakich dokładne powodów . Loretta oczywiście się wkurzyła bo myśli że one jest dziwna i też nazwała Mandy ,, Pani Dziwna " . Na początku miałam o niej złe zdanie ale potem się do niej przekonałam :)
Zadanie możecie wykonać posiadając star ridera a także ukończyć zadanie z próbą nowego toru Bobacat.
Zadania będą też kontynuowane jutro lub możecie kupić nockę i zrobić je już dziś ale ja wolę poczekać te parę godzin 

Ja na te zadania ubrałam specjalnie mój sweterek ^^ :
A teraz parę zdjęć z aktu :









Ile ludu
Nowe ubrania

 Masa ubrań pojawiła się w centrum handlowym. Czas złapać autobus do Jorvik City Plaza, być może znajdziesz dla siebie nową stylówę

Nowa aplikacja na pulpit!

Tak w końcu doczekaliśmy się nowej aplikacji na pulpit . Mi się bardzo podoba :D

Jak zacząć używanie nowej aplikacji ?

- Jeśli używasz Maca, musisz pobrać nową aplikację samodzielnie.
- Kiedy zainstalujesz nową aplikację, system zapyta Cię czy chcesz zatrzymać czy zastąpić istniejącą aplikację. Musisz wybrać opcję "Zastąp".

Jeśli masz problemy z zainstalowaniem aplikacji, może ktoś starszy w domu może Ci pomóc? Jeśli nadal nie będziecie mieć problem, skontaktujcie się z naszym Centrum Pomocy.

 Targ koni

Tag Koni  rozkłada się w Forcie Pinta . Już za tydzień się tam pojawi .

To tyle na dziś

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz