środa, 28 października 2015

Haloween 2015

Hey

Haloween coraz bliżej w SSO już do nas zawitało :D
Co nowego ?

Mrożące krew w żyłach nowe zadania :D

Nowe zadania :D
Ja je już robiłam i powiem że jestem zachwycona :D
Na moim kanale będziecie mogli zobaczyć je dopiero jutro gdyż filmik podzieliłam na dwie części ,
Więcej zdjęć jutro ...

UWAGA ! Zadania mogą być ciut straszne dla młodszych graczy

Przerażająco piękne kostiumy na Haloween !

Nie ma Haloween bez kostiumów :D W całym Jorvik możecie znaleźć sklepy z maskami i ciuchami . Ja zakupiłam sobie fioletowo - czarny strój oraz sprzęt dla konia w tych samych kolorach i maskę dyni ^^

Potworne Makijaże !

Jak kostiumy to i makijaże ! Co powiecie na Caitlin w wersji wampira ? Chociaż myślę nad zmianą w kościotrupa ^^

Koszmarne wyławianie jabłek
'
W przeróżnych lokalizacjach znajdziecie możliwość wyławiania jabłek :D

Smutne Duchy 

W tym roku też jest możliwość pomocy smutnym duchom , na co czekasz pomóż smutnym duchom !
Odwdzięczą się prezentem :)
Mój ulubiony duszek ^^
To tyle jak na dzisiejszy post o Haloween
Ale jeszcze jedna rzecz ...
Obczajcie moje Haloweenowe zdjęcie z Scarlett ^^
Niczym fotografia w mrocznym domu ...
Link do filmiku o Aktu : Kliknij ^^
Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz