niedziela, 25 października 2015

Lista Gier Caitlin Kittenberg /1 Nietypowa Seria

Hey

Dziś nietypowy post o nowej serii na moim blogu
Ta seria nie bezie o Star Stable Online i będzie wrzucana w różne dni
W serii chodzi o to , że będę pisać tu o grach które wywołały u mnie wspaniałe wrażenia , w niektóre mam nadzieję że zagram kiedyś , albo i już zagrałam i chętnie do niej wracam .
A więc zacznę od gry w którą nie miałam szansy zagrać ale oglądałam/i oglądam ją u dwóch YouTuberów .
A jest to gra

Life Is Strange 

Gra jest przepiękna , ma piękną grafikę i piękną historię jeśli chodzi o rozgrywkę
Life Is Strange to epizodyczna gra przygodowa stworzona przez Dontnod Entertainment
Gra opowiada o 18-latce Maxine Caulfield która interesuje się fotografią i chce zostać fotografem . Urodziła się w miasteczku w którym toczy się rozgrywka czyli Arcadia Bay w stanie Oregon . Tam poznała o rok starszą przyjaciółkę - Chloe Price . W wieku 13 lat przeprowadziła się z rodzicami do Seattle . Po pięciu latach powróciła do Arcadia Bay by uczyć się fotografii w Akademii Blackwell 
Pewnego dnia w 2013 roku Max odkrywa że posiada moc cofania się w czasie , ratując przy tym przez przypadek swoją dawno nie widzianą przyjaciółkę - Chloe Price .
Max miewa wizję tornada ( można też powiedzieć cyklonu ) które zmierza w kierunku Arcadia Bay 
Max chce temu zapobiec .
Gra składa się z 5 Epizodów :
- Epizod 1 Poczwarka który miał premierę 30 Stycznia 2015
- Epizod 2 Nie ma czasu który miał premierę 24 Marca 2015
- Epizod 3 Teoria Chaosu  który miał premierę 19 Maja 2015
- Epizod 4 Ciemnia  który miał premierę 28 Lipca 2015
- Epizod 5 Polaryzacja  który miał premierę 20 Października 2015
W epizodzie 1 Max dowiaduje się o swojej mocy ratując przy tym Chloe od śmierci
W epizodzie 2 Max pokazuje Chloe swoją moc , w tym samym czasie Max chce pomóc Kate uczennicy Balckwell nękanej przez innych uczniów
W epizodzie 3 Max z Chloe włamują się w nocy do akademii by znaleźć dowody o zaginięciu Rachel Amber - dawnej przyjaciółce Chloe
W epizodzie 4 Max i Chloe odkrywają co stało się z Rachel
W epizodzie 5 Max stara się powstrzymać tornado lecz będzie musiała poświęcić coś dla mniej bardzo cennego .

W grze jest też bardzo pięknych ścieżek dźwiękowych , moją ulubioną jest : Kids Will Be Skeletons
Epizody możecie obejrzeć u Naruciaka który nie zdołał nagrać 5 epizodu ale inne ma ( po angielsu )
oraz u Nniezapominajki która jak na razie nie ma nagranego epizodu 5 ale resztę ma ( po polsku )

Trailer gry
Trailer 5 epizodu

Mnie ta gra bardzo wzruszyła głownie pod koniec 4 i 5 epizodu .
Jeden mały wybór w grze może zmienić bardzo dużo .
Mam nadzieję że kiedyś stworzą 2 sezon tej przepięknej gry .
Zachęcam was do obejrzenia tej pięknej gry .
Więcej informacji : Life Is Stange Wika - PL - Tu poznasz lepiej bohaterów oraz całą grę
Jeśli obejrzałeś napisz w komie swoje wrażenia i na ile opisujesz tą grę :)
Dla mnie jest to jedna z najlepszych gier jakie kiedykolwiek widziałam :D

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz