środa, 21 października 2015

Aktualizacja 21/10/2015 Nowe Shire

Hey

Dziś aktu
W tym poście pojawi się dużo nowości w postach o aktu na moim blogu :)
Co dodali ??

Nowe maści Shire!

No , nie sądziłam że dodadzą je tak szybko :)
Powiem wam że nawet mi się podobają :) A wam ? Nie widzieliście ? To zobaczcie :D
Który wam przypadł do gustu ? Może już jakiegoś kupiliście ? Ja nie planuje zakupu drugiego Shire :)

Nowe dekoracje dla Twojego konia

W JCP pojawiły się nowe dekoracje dla naszych czteronogich przyjaciół , więc wskakuj w autobus i kupuj co się da :D

Targ koni

 Targ Koni otworzył się w Forcie Pinta :D
Zrobiliście zadania ? A może kupiliście już coś ?
Zrobiłam nawet zdjęcie z koniem na dyskotece :D

Zdjęcie Aktualizacyjne

Nowa rzecz na moim blogu :) Chodzi w tym o to że robię zdjęcie podczas aktu i daje najładniejsze :D Więc zdjęciem aktualizacyjnym w tym tygodniu jest :
Zdjęcie : Uwaga , nadchodzi Fort Pinta .

W tym tygodniu mam już :
52035 PD postaci 

To tyle w tej aktualizacji jak na ten tydzień
Jak wam się podoba aktu ?
Do następnego postu - Kefir 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz