wtorek, 13 października 2015

To co lubię i nienawidzę w SSO

Hey ♥

Dziś taki luźny post o tym czego w sso nie lubię i lubię

Zacznijmy od tego co lubię xD

1. Mistrzostwa . Fakt kiedy w nich biegnę to się trochę stresuje ale tylko wtedy kiedy mi zależy na wygraniu przynajmniej 3 miejsca . A tak to , to daje mi to zabawę
2. Okazje Specjalne . Czyli takie jak urodziny , haloween , święta BN , Wielkiejnocy . Lubię takie okazje w sso bo są zadania z tym związane , ciuchy tematyczne . Jeśli chodzi o stroje ze świąt to brakuje mi tylko Haloween ^^ .
3. Trenowanie Koni to jedna z moich ulubionych zajęć w SSO . Lubię trenować konie choć przyznam że czasem mi się nie chce :P
4. Reputy . Lubię je robić i mieć satysfakcję z tego że masz nowe zadanie :D Możliwe że dlatego już nie mam żadnej reputy .
5. Śnieg na Zimę !! Tylko raz przeżywałam takie coś ale już w tedy mi się to spodobało . Jorvik w śniegu jest takie piękne .

A teraz to za czym nie przepadam

1. Chamskich Hakerów . Czy te osoby nie mają serca ? No bo jak można włamywać się na czyjeś konto bez myśli że komuś sprawiasz przykrość a ktoś wydał na to możliwe że duże pieniądze a ty to wszystko rujnujesz . Jeśli jesteś taką osobą to pomyśl co by było gdyby ktoś tak ci zrobił .

Jak widzicie u mnie plusów jest więcej . A wy ? Czego nie lubicie a co lubicie w tej naszej kochanej grze ?

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz