sobota, 17 października 2015

Sesja zdjęciowa oraz dylemat koni do kupienia

Hey

Wczoraj wieczorem okropnie się nudziłam .
Od nudy uratowała mnie Kawa ( Crystal Kittenborn )
Postanowiłam razem z nią zrobić sesję zdjęciową i te zdjęcia obrobić .
Które wam najbardziej się podobają ?







Bardzo lubię robić zdjęcia w SSO . Można to nazwać moją pasją .

A teraz coś o koniach .
Ostatnio jeżdżę po Jorvik i oglądam konie . Większość mi się podoba i mam dylemat czy je kupić czy nie .
Możliwe że kupie drugiego kuca ale mam dylemat po między tymi trzema a resztę to bym kupiła
Nie mam pomysłu na ich nazwy , nie mogą się one powtarzać jeśli chodzi o moje konie które już mam . Może wy byście coś wymyślili ? Jeśli wam się nudzi i chcecie trochę pomyśleć to zachęcam do napisania do którego konia wymyśliłeś / wymyśliłaś nazwę i ksywę . Przyjemnie by mi się zrobiło :) Jeśli byście chcieli to byłoby mi bardzo miło z tego powodu :3 Ksywy mogą być szalone i kreatywne :D Bo lubię takie ksywy xD

Do następnego postu - Kefir

4 komentarze:

  1. Chce jeszcze dodać że Fryz , kuc oraz Fiord planuje że będą to ogiery a reszta klacze

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryz: Darkchampion. Fiord: Darkmist a Kuc: Bravedremmer aka Bravo. I kup naj pierw kuca ^^ XD

    OdpowiedzUsuń