środa, 9 września 2015

Aktualizacja 09.09.2015 Szukamy Rambo :D

                                                                               Hey ♥

                                                   Dziś środa co oznacza aktualizacje :D

Co dodali ???
- Nowe ciuchy , sprzęty i dekoracje w Jorvik City Plaza ( klasycznie )
- Targ Ferdinanda otworzył się w Srebrnej Polanie :D
- Nowe zadanie z szukaniem zwierzaków

Ciuchy są nawet fajne choć trudno mi powiedzieć ( lub napisać ) które są nowe xD
Na kartce zapisałam sobie ceny ciuchów i sprzętów z targu które planuje  kupić
Zadanie takie sobie no ale nawet fajne :)
O co w nim chodziło ??
Pamiętacie jak musieliśmy znaleźć ,, Kiwi " kotkę Jenny z Moorland ? Jeśli tak to teraz kontynuacja tego zadania :) Tym razem poszukamy psa strażnika imprezy w Forcie Pinta który zwie się ,, Rambo"
Jesteście ciekawi gdzie ukrył się u mnie Rambo ? W krzakach ! xD Niezła kryjówka Rambo
Fajna Kryjówka
Za znalezienie piesia dostaliśmy :

Fioletowe siodło :) Ja niestety te siodło sprzedałam bo nie wiem czy by mi się przydało :/
Tak , wiem że na zdjęciu wyglądam dość dziwnie :/

                                                 To chyba tyle na dzisiejszy dzień :)
  1. Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz