niedziela, 13 września 2015

Training Horses Chalnage - Dzień 1

                                                                         Hey :D
           Dziś pierwszy dzień Chalangu . WG mnie to idzie mi bardzo dobrze :D

Statystyka :
Dzień 1. - od 1 poziomu do poziomu 7

Tak jak widzicie wytrenowałam Rosekiss - konia andaluzyjskiego  Sally na 7 poziom .
Nawet dobrze mi idzie :D
Drugi koń którego muszę wytrenować to Ravencry - Overo Pinto
Myślę nad tym żeby trenować konie taką samą techniką jak trenowałam Blacky i Falme czyli jednego dnia - Blacky drugiego - Flame .
Jak myślicie :/

Czekajcie jeszcze na Top 5 :)
A i mam już sony vegas pro 13 ! :D Dlatego czekajcie na Mep'a który pojawi się jutro albo mozę jeszcze dzisiaj :D

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz