niedziela, 20 września 2015

Top 5 # 5

Hey ♥

Dziś niedzielne top 5 :D
Uwierzcie mi trudno jest wybrać coś na top 5 .
Ale pomyślałam że dziś dam coś co nie jest tematem sso :)
Mianowicie - Dni Tygodnia .
Więc zaczynajmy :D

1. Sobota
2. Piątek
3. Środa
4. Niedziela
5. Poniedziałek

Wytłumaczenie :D :
1. Chyba u każdego na pierwszym miejscu byłaby sobota . Czemu ? Jest bardzo dużo rzeczy do wymienienia . Śpisz do której chcesz , nie ma szkoły , idziesz spać o której chcesz . U mnie jest też jeden minus :/ W sobotę mam tak zwany ,, Dzień sprzątania " . Zazwyczaj sprzątam swój pokój i odkurzam odkurzaczem w całym domu . No nie licząc strychu xD
2. Lubię piątki :) Jest to jeden z dni w których nie mam dużo lekcji w szkole ( tylko 6 xD ) I cieszysz się tym że zaczyna się weekend i jutro można będzie się wyspać :)
3. Środa :) Dzień w którym są aktualizacje :D Chociaż w ten dzień nie mam super przedmiotów w szkole i muszę się spakować na następny dzień i odrobić lekcje to ten dzień jest w miarę fajny :)
4. Lubię niedzielę . Nie trzeba pracować . Siedzisz z rodzinką ( zazwyczaj przy telewizorze ) . Cieszysz się ostatnim dniem weekendu :/
5. Niektórzy mogą się dziwić . Czemu poniedziałek ? Fakt to dzień w którym weekend się skończył a zaczyna się szkoła ( znowu ) ale nie jest aż taki zły dla mnie jak wtorek i czwartek .

A wy jaką macie listę Top 5 ulubionych tygodni ? Może taką sama ? Może całkiem inną albo podobną ? Założę się że większość z was ma sobotę w numerze 1 :)

Do następnego postu - Kefir

1 komentarz: