wtorek, 8 września 2015

Porównanie #4 Star Stable Online / Alicia Online

                                                                             Hey ♥
Jak wam mija ten tydzień ? Mi dość ciężko :P Zanim przejdziemy do porównania chciałabym wam bardzo ale to bardzo podziękować za 60 subskrypcji na moim kanale na You Tube :D Podczas mojej nie obecności mam o 20 więcej subskrypcji xD Mep powinien się niedługo pojawić :D
Dobra przejdźmy do porównania :D
Dzisiaj porównam SSO i Alicie Online :)


Rzeczy wspólne :
1. Obie gry są Online :)
2. W obu grach występują konie
3. W obu grach możesz robić wyścigi i ścigać się :D

Różnice :
1. W Alicji oprócz sterowania dziewczyną można też kierować chłopakiem :)
2. W Alicji istnieją wyścigi magiczne :)

Jeśli coś pominęłam napiszcie w komentarzu a ja to dopisze :D Nie zapomnijcie też o napisaniu co ma być w następnym porównaniu ^^

Jeszcze raz dzięki wam za 60 subskrypcji na moim kanale :D

Do następnego posta - Kefir 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz