środa, 23 września 2015

Zajawka na Jesień i Zimę 2015 ! + 3000 wyświetleń ^^

Hey ♥

Obiecałam napisać wam o zajawce .
Więc piszę :)
Więc czego możemy spodziewać się tej zimy i jesieni ?

PROWADZENIE KONIA

Zdjęć na chwile obecna nie ma , ale pojawi się ona niedługo :) Ja tej rzeczy najbardziej nie moge się doczekać :)

Dwie Nowe Rasy ^^

W tym roku dojdą do nas dwie nowe rasy koni ^^ Już w najbliższym czasie pojawią się w nowej stajni na wyspie padok :D
Czyżby to były Shire ?

Wydarzenia w Star Stable !

W tym roku przed nami 4 urodziny sso , Haloween i święta bożego narodzenia :D
To są ważne wydarzenia dla sso , ale 11/11 będziemy obchodzic urodziny Caitlin i moje :D
Ale czekajmy głównie na te specialne okazje :)

Nowy Teren !

W tamtym roku przywitaliśmy DUD a w tym roku ? Co to będzie ? Zapowiada się całkiem nieźle :)
Wiemy że na pewno będzie całkiem inne od reszty części naszego pięknego Jorvik . Jak duże ono będzie ? Czy będzie dostępne dla star riderów czy będzie miało limit levelowy ? Dowiemy się tego wkrótce :)

Urodziny SSO zaczynamy świętować już jutro !

Już jutro będziemy świętować 4 urodziny sso :) Ja będę urodziny sso przeżywać pierwszy raz :D Gdyż dopiero w listopadzie tamtego roku zaczęłam grę .
Nie przegap urodzinowej imprezy :D

Czy o czymś jeszcze nie wiemy ?

Sso zostawiło nam jeszcze jedną tajemnicę której nie chcą jak na razie nam powiedzieć . Mówią że to będzie coś na co od dłuższego czasu czekamy . Co to będzie ? Na co tak czekamy ? Kiedyś napewno się dowiemy :)

Mam do was jeszcze jedna sprawę :) Otóż wbiło mi 3000 wyświetleń na blogu ^^ Dziękuje wam wszystkim :)

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz