wtorek, 22 września 2015

Legęda Caitlin . 1 . Od tego wszystko się zaczeło ...

11/11/2014 15:00

Drogi Pamiętniku ...
Dziś miałam najlepsze urodziny w moim życiu ! Fakt oprócz tego że kończę 16 lat !
Już nie raz pisałam jak kocham konie ♥ Zawsze po spotkaniu choć jednego czułam taką więź między nimi :) Bardzo chciałam jeździć konno . To moje najskrytsze marzenie od 5 lat :D Nie sądziłam że kiedyś ono się spełni :D A więc mówię ( a raczej piszę ) od początku .
Wszystko zaczęło się dziś rano kiedy dostałam życzenia urodzinowe od mojej siostry Cadence , mamy i taty . Oraz przepyszne urodzinowe śniadanko :D Były to przepyszne naleśniczki z winogronami *.* Potem przyjechała babcia Sophie . Uwielbiam kiedy przyjeżdża bo wtedy ja i Cadence dostajemy trochę kieszonkowego xD I oczywiście najważniejsza część każdych urodzin czyli ... PREZENTY ! Najpierw tata . Tata zawsze dawał słabe prezenty . Na przykład na 10 urodziny dostałam starą szczotkę do włosów a rok temu dostałam podręcznik do Matmy ... Nie sądziłam że w tym roku się to zmieni . Tata dał mi bilety na statek do Jorvik City ! Jorvik City znajduje się na wyspie Jorvik gdzie żyją konie :D Tata zapisal mnie na 2 miesiące do stajni w Moorland . No nie są to luksusy ale to już pierwszy krok do stania się mistrzem jazdy konno ! Od Cadence dostałam cały sprzęt i ubrania do jazdy konnej :D Jeszcze w dodatku w kolorze różowym ! Ach Cadence zawsze wiedziała co mi dać :)

13/11/2014 17:00

Okey. Właśnie siedzę w swoim pokoju na dwa miesiące w Moorland Riding Shool . Jest nawet przyjemnie i poznałam parę miłych i nie miłych osób :) Jak na razie poznałam Sam . Jest miła :) I mam nadzieję że nadal będzie miła xD Sam pokazała mi mojego konia :) Nazywa się Apple . To ja wybrałam jej imię ^^ Jest Jorvikiem Gorącokrwistym . Nawet dobrze się na niej czuje :D Sam przeszkoliła mnie jeśli chodzi o jazdę konno ( przed zajęciami które zaczynam dopiero w poniedziałek ) i dała parę porad :) Później ona pojechała coś załatwić a ja w tym czasie zaczęłam rozglądać się po Moorland . Spotkałam drugą dziewczynę . Na początku wydawała się na miłą . I się myliłam . Kiedy tylko się przedstawiłam , zaczęła kpić z mojego stroju który dostałam od Cadence . W dodatku powiedziała zę na pewno nie dam rady na zajęciach . Ach już jej nie lubię ...
Mam nadzieję że jutro będzie o wiele wiele lepiej :)

Okey a teraz coś normalnego xD Jak widzicie post zaczął się nie typowo . Wiem że jest wtorek i powinnam pisać o tym co bym chciała zobaczyć w sso . Ale ten post miał być wczoraj   tylko widzicie ja kocham pisać różne opowiadania w formie kartki z pamiętnika :) Dlatego w poniedziałki i czwartki planuje robić właśnie dwa opowiadania z tak jakby pamiętnika Caitlin . Wymyślałam historię jak się dostała na jorvik i jak zaczęła się jej przygoda w Jorvik :) Jak ten pomysł wam się podoba ? Dziś jeszcze napiszę o tym co bym chciała żeby było w sso więc czekajcie :)

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz