wtorek, 15 września 2015

Pożegnalne CS Starego FP

                                                                         Heyo ♥

      Hej wszystkim :) Jak wiecie jutro jest aktualizacja . Wszyscy już wiemy co to będzie :)
        Jutro FP będzie inne . Lepsze :D Bardziej rozbudowane , będzie więcej zieleni .
                                                               Czego chcieć więcej ?
    Dlatego dzisiaj postanowiłam że wybiorę się na ostatnie CS dziś i to będą mistrzostwa FP :)
Żeby pożegnać jego stary wgląd. Ponieważ kiedy jutro po południu włączymy SSO będzie ono już     inne . Ten Stary Fort Pinta będziemy tylko wspominać w różnych zdjęciach czy filmach .
                                   Na CS poszło mi dobrze , bo zajęłam 1 miejsce :)
        Mam dla was jeszcze jedną dość trochę ważną informacje ... ja i Sally mamy ....
Otóż zrezygnowałyśmy z THC . Czemu ? Gdyż popsuło to nam radość trenowania . Ja uwielbiam trenować i Sally też . Ale to że jesteśmy i trenujemy na innych kontach to to nie jest to samo :/
Dlatego zrezygnowałyśmy i zaczniemy trenować nasze Tinkerki . Kiedy tylko Salthy dokończy trening swojego andaluza xD Tak dziś Sally kupiła tego samego Tinkera co ja :) Nazywa się :
Dangersoul :)
Tyle mam wam do przekazania :D

Do następnego Postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz