sobota, 12 września 2015

Ulubieniec Tygodnia #4

                                                                          Hi ^^
                                          Dziś sobota czyli Ulubieniec Tygodnia ^^
                                  A więc dzisiejszym ulubieńcem tygodnia jest ....
                                                       Moja nowa fryzura !!!!!
Tak znowu mam nowe włosy :) Coś tak czułam ze długo w brązowych włosach u Kefira nie wytrzymam xD Dlatego powróciłam do rudych ^^
                  Jak wam się podobam ? Mi bardzo się podobają te nowe włosy ^^
                                                                A teraz mały bonus
Nesca od dziś mieszka na fontannie xD Razem z Waflem już sobie ją przywłaszczyła xD
UWAGA Wafel gryzie . Jeśli zajmiesz jej dom to pożałujesz xD

Do następnego postu - Kefir

1 komentarz: