wtorek, 22 września 2015

Gdyby Kefir miał coś dodać do sso ... #2

Hey ♥

Dziś przedstawie wam moje kolejne pomysły dotyczące Star Stable :)
A wiec zaczynam :)

1. Coś o mistrzostwach . Ostatnio rozmawiałam o tym z innymi i według nich jest to całkiem świetny pomysł :) Pomysł nie jest do końca mój , ale na pewno większość z was może o tym myśleć . Czyli głównie o Mistrzostwach Doliny Ukrytych Dinozaurów . Na te mistrzostwa będzie najlepiej przyjeżdżać na Fiordzie lub koniu północno szwedzkim . Ja bym chciała żeby zapisy były np :
A sam wyścig przebiegał przez obozowisko Nica , dinozaura itp.

2.  Dziś myślałam co by było gdyby sso miało aplikację na telefon ? Ale to nie byle jaką ! Na niej można byłoby tylko nakarmić swoje konie . Np. jedziemy na wczasy ale nie zabieramy laptopa czy tam komputera xD W moim przypadku laptopa . I nie będziemy mogły nakarmić koni a zależy nam na ich minkach .  sklep w którym będziemy mogli kupić jedzenie dla konia i je nakarmić :)

3. Coś o stajni macierzystej :) Teraz zwracam się do tych którzy nie mają kupionej stajennej . Czy nie męczy was jak musicie latać ciągle do sklepu po siano ? Jeśli tak to co powiecie na sklepik z sianem w swojej stajni macierzystej ? Wtedy by było o wiele wygodniej :D

A wy ? Jakie macie pomysły ? Możliwe że ciekawsze od moich :) Pochwalcie się w komentarzu :D
Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz