sobota, 12 września 2015

Chalange od Salthy !

                                                                          Heyo ^^
                                                   Znowu ja mianowicie dlaczego ?
Salthy nominowała mnie do przez nią wymyślonego Chalengu . Czyli : Training Horse Chalnage .
Na czym on polega ?
Musisz w 12 dni wytrenować 2 konie z dowolnym poziomem na 15 poziom na koncie osoby która cię nominuje . Jeśli nie zdążysz w 12 dni wytrenować koni na 15 poziom musisz kupić takie włosy :
I chodzić w nim przez 1 miesiąc .
( Włosy można kupić w Srebrnej polanie )

Ja zaczynam od jutra , ciekawe czy mi się uda :)
Życzcie mi powodzenia xD
Do następnego postu - Kefir

UWAGA
Jeśli któreś z was chce zrobić ten chalange to rób go z kimś komu ufasz . Ja ufam Salthy a ona mi dlatego robię ten chalange :)

3 komentarze: