wtorek, 1 września 2015

Top 5 #2 Moje Konie

Hej :D Dziś z okazji tego że zaczęła się szkoła ( i tego że w niedziele nie było ) robię top 5
Dziś Top 5 moich koni z mojej stajni ^^
Zaczynajmy ^^
1. Scarlett mój morgan
2. Blacky mój Fryz sportowy
3. Milka mój Fiord
4. Cookie mój Pinto
5. Bella mój american quarter horse

Opis / Czemu ten koń ?
1. Od razu kiedy w jednej z aktualizacji SSO pojawiły się nowe maści zakochałam się w Scarlett *.*
Jej grzywa i ogon wyglądają niczym grzywa i ogon koni fryzyjskich :D
2. Na początku miał być to zwykły fryz ale gdy pewnego dnia pojechałam na wyspę padok to zakochałam się w jej maści *.* Uwielbiam na niej jeździć .
3. Kocham jeździć na Milce szczególnie po dolinie ukrytych dinozaurów :)
4. Bardzo lubię jego umaszczenie :D Lubię z nim jeździć na mistrzostwa
5. Belle lubię za to że kiedy na niej jeżdżę to mam takie fajne uczucie :D Po za tym to na niej wygrałam pierwsze mistrzostwa :)  

Jaka jest wasza lista ??
Moja jest właśnie taka :D
Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz