piątek, 11 września 2015

Coś co mnie rozwesela ...

                                                                            Hey :C
Czy każdy miał zły dzień ? Ja dziś mam :C W szkole nie było cudownie :/ Potem dowiedziałam się że przyjeżdża dzisiaj siostra cioteczna za którą nie przepadam :C Jeszcze są dublety na sso a ja nie mam nic na karcie na tel i nie mogę dokupić star coins :C
Dlatego teraz che wam pokazać jedną rzecz która zawsze mnie rozbawia czyli :

Mój przepis na smutek i zły dzień :D
1. Włącz SSO
2. Ubierz się na czerwono
3. Pojedź do JCP ( Jorvik City Plaza )
4. Idź do kawiarni w JCP
5. Zamów zupę pomidorową
5. Wejdź na YT
6. Wpisz ,, Pomidorowa "
7. Włącz piosenkę pomidorowa i siedź :D

Dodatkowo możesz sobie wyświetlić ten obrazek :
Specjalnie go zrobiłam :D

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz