środa, 30 września 2015

Aktualizacja 30/09/2015 4 Urodzinki Star Stable ! Ostatnia aktualizacja we wrześniu :)

Hey ♥

Dziś środa czyli aktualizacje !
Happy B-Day Star Stable !


W tym tygodniu :


Prezenty, prezenty, prezenty! Przez cały tydzień!

Tak macie dobry wzrok :D SSO codziennie będzie obdarowywało nas prezentami !
Oczywiście z chęcią je przyjmiemy bo przecież kto nie lubi dostawać prezentów ?
Dzisiejszym prezentem jest ten uroczy sweterek :3

Królik Felicity: nadal zagubiony!

Jeśli jeszcze nie zrobiliście zadanie z poprzedniego tygodnia to nadal macie szanse !
Na co jeszcze czekacie ? No chyba że już je zrobiliście xD

Super wyścigi urodzinowe!

Codziennie Lider Urodzinowy będzie nam mówił gdzie są wyścigi urodzinowe ! Nie wiesz co to jest ? Wyścig Urodzinowy to wyścig w którym dostajesz więcej PD dla swojego konia za jego zrobienie :) Fajne co nie ? Dziś jest on w Forcie Pinta

Nowe rzeczy!

Na półkach w JCP są nowe ozdoby , ciuchy i sprzęt . Jedź na autobus i zobacz co tym razem przyszykowało sso :)

Targ Koni

Tar koni pożegnał się z zachodnim przylądkiem i rozkłada się na Arenie Stajni Jorvik :)

ZADANIA !

Oczywiście zadania :D
Jeśli chcesz zobaczyć jakie zadania pojawiły się w tym tygodniu kliknij tutaj
Oprócz zadań mamy też fajerwerki ^^ Ja uwielbiam fajerwerki . A szczególnie fajerwerki Jodłowy Gaj . Są prześliczne ^^




 Po tej aktualizacji mam : 51315 PD

Ja jestem zachwycona aktualizacją ^^ Zadania robiło mi się przyjemnie :) Bardzo fajnie się bawię fajerwerkami . Powiem wam że to są moje pierwsze urodziny sso na których jestem obecna gdyż rok temu jeszcze nie wiedziałam o istnieniu tej gry .

Do następnego postu - Kefir


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz