środa, 23 września 2015

Aktualizacja 23/019/2015 Szukanie Kicałki ^^

Hey ♥

Dziś środa co oznacza aktualizacje :D
W tym tygodniu :
Star Stable powiedziało nam paręnaście informacji o nadchodzących aktualizacjach zimą i jesienią .
Ale to już w oddzielnym poście :)

Urodzinowe świętowanie zaczyna się JUTRO! 

 Już jutro zaczniemy świętować czwarte urodziny star stable ! To będą moje pierwsze urodziny sso na których będę obecna i jestem bardzo pod jarana co będzie ^^
Bardzo podoba mi się ta sukienka *.*

Znajdź małego przyjaciela Felicity!

Felicity tęskni za swoim króliczkiem ( kicałką ) i jej koń summerbrize też :) Pomóż znaleźć jej ukochanego króliczka :3
Dla tych co chcą wiedzieć u mnie króliczek znalazł się właśnie tu :
I te zainteresowanie Scarlett xD
Targ koni

Targ koni otworzył się w Zachodnim Przylądku ! Jeśli możesz to jedź i kup superaśnie konie lub cudeńka :3



Nowe wyposażenie & Ubrania!

Jeśli chodzi o wyposażenie i sprzęt to jest nawet fajny :)

Po tej aktualizacji mam 51265


To tyle ! Dzięki za uwagę :) Dziś na moim blogu pojawi się też link do filmiku w którym pokazuje aktualizacje z dziś :) Po za tym jeszcze dziś napisze wam o nowych zajawkach na tegoroczną jesień i zimę ^^ 

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz