sobota, 19 września 2015

Ulubieniec Tygodnia #5

Hej ♥

Dziś sobota czyli ulubieniec tygodnia ;D
Powiem wam że długo rozmyślałam nad ulubieńcem .
Aż w końcu dokonałam wyboru :)
Ulubieńcem tygodnia jest a raczej są :

WY !

I na moim blogu i na kanale jesteście i bardzo wam za to dziękuje :D
Gdyby nie wy nie miałabym po co prowadzić bloga i kanału na YT
Jesteście też moją inspiracją do tworzenia nowych rzeczy bo dla was je robię ♥

 Dziękuje że czytacie tego bloga ♥

Dziękuje że jest was 65 na moim kanale na YT ♥

Mam nadzieję że ta liczba nadal będzie rosnąć !

Mam do was jeszcze jedną sprawę :)
Jeśli gracie na Honey Valley i mnie spotkacie ( i nie mówię tego do moich przyjaciół z SSO )
To napiszcie cześć i powiedzcie że czytacie bloga albo subujecie mój kanał :) Zrobi mi się wtedy bardzo miło :D

Z tej okazji chce też was zaprosić na mojego nowego mep'a :
 

Jeszcze raz dziękuje ♥
Do następnego postu - Kefir
 

2 komentarze:

  1. Muszę Cię poszukać na Honey o.O ... W tedy powiem "- Kefir ! Czytam twojego bloga i masz świetny kanał na YT " ;3

    OdpowiedzUsuń