czwartek, 17 września 2015

Aktualizacja 16/09/2015 Part .2.

Hey !

Dziś druga część zadań z aktualizacji .
Na co czekam ? Zaczynam pisać !

Jeśli nie robiłeś tego zadania ale chcesz je zrobić i nie psuć niespodzianki , nie czytaj tego
A więc :)
Zadanie zaczęło się od prośby od Isabell czyli zaproponowanie asystowaniu przy pokazie Magii .
Po tym przyszedł już tłum , o ile można go nazwać tłumem xD
 Isabell i ja oraz jej małpka wyszliśmy na scenę :)
Isabel zaczęła prowadzić pokaz . Nagle w zadaniu powiedziała takie coś :
Zmieniłam Rosequeen na Rose :)
Isabel chodziło o sztuczkę którą nas nauczyła poprzedniego dnia . Oczywiście wykonaliśmy ją rewelacyjnie ! Po naszej sztuczce Isabel zrobiła sztuczkę ( z naszą pomocą ) z fajerwerkami ! :
Jeśli ktoś te zadanie robił / będzie robił w nocy to mu strasznie zazdroszczę :3 Dla takiego widoku warto się poświęcać . Potem zbieraliśmy HAJSY ! Moje ulubione zajęcie xD :
Nie byłabym Kefirem gdybym nie zrobiła zdjęcia .  Po pozbieraniu hajsu , nadszedł koniec pokazu co oznaczało czas sprzątania . A potem Isabel znikła .
Za zrobienie tych zadań otrzymujemy taki o to zestaw ubrań :

Nawet , nawet te ciuchy .
Po tej aktualizacji moja liczba PD to :
 51210
Jeszcze z 2/4 miesiące i 18 level xD

Teraz coś nie dotyczące aktualizacji . Chce was zaprosić do obejrzenia teledysku na mim kanale :) Jest to mój pierwszy teledysk montowany sony vegasem więc dlatego krótki :


Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz