wtorek, 15 września 2015

Gdyby Kefir miał coś dodać do sso ... #1

                                                   Hey moi kochani czytelnicy :D

  Dziś postanowiłam wyskoczyć z czymś nowym ! Miedzy innymi z tym :D Czyli z czym ?
      Postanowiłam stworzyć serie na blogu w której piszę o tym co ja bym dodała do sso .
                                                          No to zaczynajmy :D

1. Uwielbiam każde mistrzostwa w Star Stable , jedne bardziej drugie trochę mniej . Moim zdaniem ( jeśli chodzi o mistrzostwa ) to kucyki są trochę pokrzywdzone . Czemu ? No bo konie mogą wystartować w przeróżnych mistrzostwach a kuce mają tylko jedne mistrzostwa . Fajnie by było gdyby SSO dodało w innych miejscach w Jorvik jakieś inne mistrzostwa kucyków .

2. Teraz coś o naszej stajni macierzystej :) Otóż chyba każdy domaga się i chciałby większą stajnie macierzystą . Np taką jak na tym obrazku wzięty z Facebooka :
No kto by nie chciał takiej stajni ? Przyznam się wam że ja nie :/ Dla mnie jest ona za dużo i podoba mi się taka jaka jest . Ale pamiętajcie że to jest tylko moje zdanie . Ale jeśli chodzi o mój pomysł to nie dotyczy on wielkości stajni . Ostatnio sprzątałam szafę ( nie nie chce większej szafy -,- ) i zauważyłam tablicę korkową . Wpadł mi do głowy pomysł . Fajnie by było jakby do tej tablicy można było ,, przypinać " zdjęcia które są na naszym komputerze . Czyli głównie zdjęć zrobionych w SSO .

3. Teraz coś o nowej miejscówce :) Gdybym ja miała wymyślić o jakiejś miejscówce to była by to miejscówka w której jak się jeździ po jej różnych zakątkach i polach . Biegały dzikie konie . Te konie oczywiście były by botami  i tak jak z pandoriami trzeba byłoby je łapać tym samym urządzeniem . Co ? Myśleliście że to będą jakieś zwykłe dzikie konie ? O nie nic z tego ! To byłyby konie cieni które tworzą cienie i wieczną ciemność w Jorvik . Trzeba byłoby je łapać . Oczywiście taka możliwość byłaby po wykonaniu zadania ,, Koniec z różowym "
Przykładowy koń cienia


To tyle ode mnie mam nadzieję że moje pomysły wam się spodobały :) Oczywiście w każdy wtorek będzie takie coś . I wy w komentarzach możecie się podzielić waszymi pomysłami a ja w następnym poście ( jeśli jakiś kom będzie mi się spodoba ) będzie na początku przedstawiony :)

Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz