czwartek, 3 września 2015

Zły Janusz ...

Hey Kociaki ^^ Dziś druga część aktualizacji która była wczoraj :3
A więc ...
Musieliśmy zobaczyć czy wąż się złapał :
Jaki słodki Janusz *.*
Oczywiście że się złapał bo jakżeby inaczej :)
Nasza Freja chciała się z nim przywitać ale Janusz ją ugryzł :/ Zły Janusz ...
Po tym Janusz uciekł a ja z Freją szukaliśmy informacji o wężu w książkach .
Okazało się że nasz drogi Janusz jest kobrą Jorvijską czy coś takiego xD
Po tym pobiegłyśmy zrobić mu zdjęcia na zapomnianych polach i jego kolegom ( nazwanych przez Sally Marianami ) Marianom :
Janusz na swoim miejscu :D
Gdy zrobiłyśmy zdjęcia , po ścigałyśmy się z powrotem do domu Sunfield'ów .
Po drodze zauważyłam dziwne beczki :
i rzadko spotykane w części Urodzajnych Hrabstw - Czerwone auto :
Po wyścigu okazało się że zaginęła Freja i trzeba było jej szukać :
Freja miała gorączkę i dreszcze więc zabrałam ją do domu :


Potem pojechałam do WETERYNARZA żeby zbadał Freje . Tak do weterynarza :/ Potem musiałam zabrać tam Janusza ale to już było normalne :/
Po tej aktualizacji mam już połowę i trochę 17 poziomu ^^ Czyli 50595 PD postaci :)
Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz