niedziela, 6 września 2015

Top 5 #3 Mistrzostwa

Hej kociaki ^^ Dziś moje top 5 ulubionych mistrzostw na SSO :D Zapraszam ^^ :
1. Mistrzostwa Stajni Jorvik
2. Mistrzostwa Kucyków
3. Mistrzostwa Doliny złotych wzgórz
4. Mistrzostwa Fortu Pinta
5. Mistrzostwa Jodłowego Gaju

Wyjaśnienie :
1. Bardzo lubię te mistrzostwa :D Głównie za to że ma bardzo fajną trasę po tej części urodzajnych hrabstw :)
2. Jedyne mistrzostwa dla kucyków :) Chciałabym żeby było ich więcej . Ale i te są bardzo fajne . Szczególnie fragment z koparkami :D
3. W tych mistrzostwach najbardziej lubię fragment ze strachami na wróble :) Same mistrzostwa i ich trasa jest super :)
4. Część z belkami - najlepsza . Oczywiście według mnie :)
5. To że pada tam deszcz i spadają drzewa dodaje takiej fajnej atmosfery podczas biegu ^^
Jaka jest wasza lista ?
Jeszcze jedna rzecz :) Wczoraj wieczorem razem z Sally zamieniłyśmy się kontami i nagrałyśmy let's  play jak robimy wyścigi w nie swoich ciałach :) Oczywiście Sally jest moją przyjaciółkę i moge jej ufać tak jak ona mi po za tym kto by chciał ukraść konto z lifetime skoro go już ma ? No właśnie :) Nawet nie wiecie jakie to dziwne patrzeć na samego siebie O_o :
Po za tym dziś wbiłam Scarlett 15 poziom ^^ W końcu :D
Do następnego postu - Kefir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz