środa, 2 września 2015

Janusz ??

Hej Kociaki :D Jak tam pierwszy dzień w szkole ?? U mnie jest nawet okey :P
Ale przejdźmy już do aktualizacji :)
Pamiętacie węża Janusza który pojawił się któregoś dnia na plaży na zapomnianych polach ?
Teraz wiemy o co z nim chodzi :D
Mam nadzieję że nie macie jeszcze pracy domowej , niestety Freja ma xd Tym którym mają współczuje xD
Oczywiście w tej pracy domowej musieliśmy jej pomóc bo chce być najlepsza .
Najpierw fotografowałyśmy zwierzęta i ławkę na której prawdopodobnie leżał kot Freji :

Jaka słodka świnka ^^
Potem Freja widziała węża dlatego go szukałam ale znalazłam tylko jego skórę . Frei zachciało się go opisać i dlatego poszłam do Amelii ( tej od sklepu ze zwierzakami w Jarlahiem ) . Za nim jej się o coś zapytałam musiałam podnieść jej książki :
Piękny Widok *.*
Zamiast porad o wężach Amelia dała nam książki :/
Razem z Freją zbudowałyśmy 3 klatki na węże :
PS. To obok siwe to nie mój koń
Po zbudowaniu klatek zostawiłyśmy je w różnych miejscach i na tym zadanie się skończyło i kazało nam wrócić jutro :/
Za to w aktu zostały dodane nowe ciuchy na półki w Jorvik City Plaza :D Z resztą jak zawsze :P
Do następnego Postu - Kefir

1 komentarz:

  1. Dzięki za współczucie :'c Oczywiście nowa nauczycielka musiała zadać coś :/ Aż 3 nauczycieli doszło :(

    /Nes
    Ps: Nauczycielka od Angielskiego ma na nazwisko Batman o3o ( Bardman na prawde xD )

    OdpowiedzUsuń